ÄNTLIGEN!!!

äntligen säger jag bara!!

min dator funkar igen.. men bara en månad till... skit oxå... men får försöka att göra det bästa och börja skriva igen..

men jag börjar på en ny novell :)

hoppas att det inte gör något nu!! hoppas ni läser ( om där ens är någon som läser) denna novellen :)

men jag börjar direkt älsklingar::


Melissa är 17 år! hon har förflyttats från olika foster familjer hela sitt liv.. nu när hon skulle fylla 18 fick hon reda på vem hennes mamma var!

hon skulle ta första fyget från Chicago till Los Angeles och träffa sin mamma och/eller pappa för första gången och hon hade en massa frågor i huvudet..


skriver ett kapitell nu då<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0