novell nummer 1!

hejhej!

jag tänkte att jag skulle börja skriva noveller här :)

så den första kommer att handla om Austin Mahone hoppas att det inte gör något.

uppdateringen blir förhoppningsvis bra och med tanke på att jag snart för min mobil så kan jag skriva kapitell på bussen eller i skolan eller något sånt :)

idag kommer kanske 10 kapitell upp max.. det blir nog så på helgerna att det kommer rätt många om dagen för att ta igen någon dålig uppdatering från veckan :)

men ha tålamod :) lägger jag inte upp på en eller två dagar lovar jag att ta igen det på helgen :)

men jag får väl börja nu då :) designen är klar :)

men här får ni en söt bild på Austin (eftersom jag ska skriva första novellen om honom) som  jag tog inatt på ustream :D<3

 - Xx AJ<33


Kommentarer
Anonym

Novellen kommer säkert bli jätte bra!

Har du lust att kika in på min novellblogg kanske? Skulle bli jätte glad om du gjorde det! :)

2012-04-08 @ 14:35:17
URL: http://watchthestars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0