jaha?!?

jaha?!? jag blev utträkad av novellen.. så jag börjar på en ny fast om one Direction istället :D

jag lovar att fortsätta med Austin novellen för jag har gjort rätt många kapitell.. men eftersom ni inte komenterar så...

men en liten inblock i novellen om 1D:

Rebeckah är 14 år och älskar One Direction.. hon gillar alla lika mycket men Liam står henne lite närmare hjärtat :)
Rebeckah kommer från Irland ochär Nialls kusins mans dotter och hennes högsta dröm är att träffa dom.
hon hade träffat Niall några gånger innan men familjerna började att bråka så dom tappade kontakten med varandra.

Liam har det tufft med sitt förhållande med Danielle som varit otrogen och han funderar på att göra slut med henne.

medans bandet är ute på turne så åker dom till bland annat Irland och där träffar Rebeckah killarna.

familjerna bråkar fortfarande men snart var dom tvungna att bli sams igen..


...

ja något sånt.. verkar den bra?? komentera på kapitellena då snälla!

skriver några nu.. publicerar idag oxå iallafall 2 kapitell och kanske kapitell 4 av Austin novellen..

komentera mina änglar<3


Kommentarer
Elin

Hej, jag heter Elin och har läst din novell under hela tiden, men jag kommenterar aldrig ;(

Jag tycker att din novell är jätte bra och att du ska fortsätta med den! Om du vill och inte har börjat skriva på den andra än... ;)

Men vilken du än skriver kommer jag läsa!! Just so U know :D

Jag ska bli bättre på att kommentera från och med idag! LOVAR! (fast åker bort idag, till London så vet inte om de finns Internet ;) men bär jag kommit hem ska jag kommentera mera!! :D

2012-04-19 @ 08:09:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0